Najważniejsze funkcjonalności hotelowych programów
W obecnych czasach prowadzenie pensjonatu czy hotelu stanowić może spore wyzwanie. Szczególnie dotyczyć to będzie rezerwacji poszczególnych pokoi, jakie mogą spływać przez różne kanały. Poszczególni goście mogą zrobić taką rezerwację przez telefon czy mailem, lecz mogą też przy pomocy popularnych platform, takich jak Airbnb czy Booking. Dlatego też bardzo ważne jest, żeby nie doprowadzić do sytuacji, w jakiej jakiś pokój wynajęty zostanie paru osobom, gdyż będzie to powodem nikomu niepotrzebnego zamieszania. W takich przypadkach można skorzystać z możliwości, jakie mogą dać zaawansowane rozwiązania informatyczne, i zacząć stosować jakiś pewny kalendarz rezerwacji. Systemy takie pozwalają przede wszystkim na wygodne i szybkie zarządzanie wszystkimi rezerwacjami w obiekcie, wraz z realizacją płatności za nie. To stanowi absolutne minimum, które każdy z takich systemów powinien mieć, lecz z reguły różnych funkcjonalności jest znacznie więcej. Bardzo pożądana będzie na przykład integracja z wymienionymi wcześniej rezerwacyjnymi platformami, przez co informacje o dostępności miejsc noclegowych będą zgromadzone w jednym miejscu. Na pewno przyda się również, jeśli aplikacja kalendarz posiadać będzie możliwość zarządzania rozsyłaniem maili do gości, przez co nie będzie trzeba wykonywać tego ręcznie. Liczne raporty i analizy dostępne w takim programie pozwolą managerom na analizowanie zajętości obiektu i dadzą informacje, dzięki którym będzie można wprowadzić zmiany.
+Tekst Sponsorowany+